آخرین اخبار
دیدار رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر با مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا)
دکتر احسان بهمیاری رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر با دکتر منوچهر علیپور مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر؛ در این دیدار دکتر بهمیاری ضمن اشاره به اهمیت شرکت صدرا در حوزه تعمیر و ساخت انواع شناورهای دریایی، بر لزوم حمایت و پشتیبانی همه جانبه در طرح تاد "توسعه اشتغال پذیری دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر" و در راستای تحقق ارتباط دانشگاه با صنعت و راه های اجرایی نمودن افزایش نرخ اشتغال آمادگی خود را اعلام نمود.

دکتر احسان بهمیاری رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر گفت: دانشگاه فنی حرفه‌ای یکی از بزرگ ترین دانشگاه‌های کشور است.

وی افزود: دانشگاه فنی حرفه‌ای در نظام آموزش عالی کشور دانشگاه مهمی و یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور است و در راستای مأموریت خود وظیفه تربیت تکنسین و نیروی کار ماهر بر عهده دارد.

بهمیاری اضافه کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای با تربیت نیروهای فنی و ماهر بخش اعظمی از مشکلات و نیازهای جامعه را حل می‌کند.

دکتر منوچهر علیپور مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) در این دیدار برای توسعه صنعت صدرا خواستار همکاری های مشترک شد و بیان داشت: شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) به عنوان یکی از زیرمجموعه‌‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، ‌در حوزه‌های ساخت و تعمیر انواع شناور و نیز طراحی، اجرا، نصب، راه اندازی و تعمیرات پروژه‌های فراساحلی در صنعت نفت و گاز فعال است؛ این شرکت از طریق بومی‌سازی پیچیده‌ترین فناوری‌ها و تسریع در خودکفایی در بسیاری از فعالیت‌های این حوزه ‌نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال‌ کشور دارد.  

علیپور افزود: عمده فعالیت شرکت صدرا دو بخش است بخش اول نفت و گاز است و بخش دیگر کشتی سازی است که هر دو فعال است و برنامه هایی هم برای ایجاد کسب و کارهای جدید داریم.

در ادامه این نشست، دکتر احسان بهمیاری یک اثر دانشجویی از دانشجویان طراحی دوخت آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر منظوم به بسم الله الرحمن الرحیم به دکتر منوچهر علیپور مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران اهدا نمود.

شناسه خبر : 13193
تاریخ : 1402/10/11 16:54:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UOz3Pp
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #دیدار #واحد رئیس استانی #دانشگاه فنی و حرفه ای #شرکت صنعتی دریایی ایران #صدرا

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.