آخرین اخبار
دیدار فرماندار بوشهر بامدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر
فرماندار بوشهر در نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در خصوص توسعه فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در راستای اقدامات فرهنگي – تبليغي باید از ظرفیت مردم استفاده شود.

به گزارش دریاکنار؛ صالح رحیمی فرماندار بوشهربا مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرستان دیدار و در خصوص مسائل و برنامه های حوزه تبلیغات اسلامی گفتگو کرد.

رحیمی فرماندار بوشهر با اشاره به وظايف سازمان تبليغات اسلامي در زمينه نشر و گسترش بسترهای  عفاف و حجاب و تبیین دیدگاههای اسلامی آن، تصریح کرد: در زمينه  عفاف و حجاب باید فرهنگ سازي لازم بر اساس قرآن و احادیث و روایت معصومین صورت گیرد،و در این راستا  باید از علما و طلاب حوزه ها و کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی و ظرفیت مردم در راستای اقدامات فرهنگي - تبليغي استفاده شود،وی تاکید کرد  عملکردها در این حوزه باید ملموس باشد.
وی خاطرنشان کرد: امروزه شعائر اسلامی و انقلابی توسط دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است، برای نسل جوان ما برنامه دارند ؛ اگر برای احیاء شعائر و روشن کردن جوانان و نوجوانان نقش آفرینی و تلاش نکنیم چند سال آینده حسرت از دست دادن فرصت های طلایی امروز را خواهیم خورد
فرماندار بوشهر در پایان بیان داشت ؛ به برگزاری مراسمات مذهبی و انعکاس آن اهمیت داده شود و اینگونه مراسمات باکیفیت برگزار شود.

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری بوشهر

 
شناسه خبر : 13234
تاریخ : 1402/10/14 05:36:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rpz4J6
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #فرماندار بوشهر #مدیرکل تبلیغات اسلامی #توسعه فرهنگ عفاف و حجاب #فرهنگي #تبليغي

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.