آخرین اخبار
دیدار فرماندار شهرستان بوشهر و هیئت همراه از بیمارستان شهدای خلیج فارس
دیدار و نشست صالح رحیمی فرماندار بوشهر و دکتر احمد یزدان پناه سرپرست معاونت درمان دانشگاه و معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری بوشهر ،مشاور فرمانداردر امور ایثارگران از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر؛صالح رحیمی فرماندار بوشهر روز چهارشنبه دهم روز از سال جدید با هیئت همراه اظهار داشت: مشکلات بیمارستان مورد بررسی و پیگیری قرار گیردوهمچنین در ادامه بازدیدی از بخش های بیمارستان داشتند و از پرسنل بیمارستان تشکروقدردانی نمودند.

وی بیان داشت: با همراهی و همت رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس خانم دکتر جلالیان و پرسنل بیمارستان می توان با برنامه ریزی های دقیق مشکلات بیمارستان را در اولویت قرار داد و آنها را بر طرف کنیم .

رحیمی تصریح کرد : در نشست ودیدار از پرستاران سال نو را به آنها تبریک و با اهدای گل از آنها تقدیر و تشکر نمودند.

شناسه خبر : 1701
تاریخ : 1401/1/10 12:05:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9TTkRD
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بازدید #صالح رحیمی #فرماندار #بیمارستان شهدای خلیج #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • فاطمه زال، موسس سرای دانشجویی محمد بهمن بیگی
    2 سال قبل

    درود بر جناب آقای رحیمی بزرگوار ، فرماندار انقلابی و مردمی ، قطعا با تلاشها و برنامه ریزی های کاربردی و عملی حضرت عالی ، استان بوشهر ، در همه ی زمینه ها خواهد درخشید. مستدام باشید.