آخرین اخبار
دیدار مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با امام جمعه شهر عسلویه
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در دفتر امام جمعه شهر عسلویه با حجت السلام، سید علی هاشمی نژاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، امروز ( شنبه، ۵ فرودین ماه ) با حضور در دفتر امام جمعه شهر عسلویه، با حجت السلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد.

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: کارکنان و متخصصان این مجموعه فاخر در سال ۱۴۰۱ با ثبت دستاوردهای بسیار ارزشمند همسو با شعار " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" یک پایان بسیار خوش را به ثبت رساندند.

وی در ادامه بر اهتمام این مجتمع بزرگ گازی کشور به تحقق شعار سال ۱۴۰۲ تاکید کرد و ادامه داد: در سال گذشته با حمایت های ارزشمند وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، تولید گاز و محصولات جانبی در دستور کار مستقیم پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی بوده و از ابتدای سال نیز با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال جاری " مهار تورم، رشد تولید " به عنوان هدف راهبردی و کلیدی مجتمع گاز پارس جنوبی، حرکت شتابان خود را برای شکوفایی سرزمین ایران اسلامی آغاز نموده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه بیانات گهربار و ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در لحظه تحویل سال نو و جوار بارگاه نورانی امام رضا علیه السلام را نقشه راه و مسیر روشن مدیران، متخصصان و کارکنان این مجموعه دانست و تصریح کرد: فرماندهان و سربازان جبهه اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی برای تحقق اهداف و آرمان های بلند و مقدس انقلاب اسلامی با پیروی از خط ولایت فقیه در مسیر تحقق شعار سال، حرکت در مسیر تولید، نوآوری و شکوفایی را آغاز نموده اند.

حجت السلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه شهر عسلویه نیز در این دیدار اظهار کرد: زمان برای خدمت بسیار کوتاه است و فرصت ها به زودی به پایان می رسد و تا زمانی که فرصت داریم باید با انجام کارهای جهادی و اقدامات شاخص نقش بسیار موثری در جهت عزت و سربلندی کشور ایفا نماییم.

هاشمی نژاد ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره مندی از مدیران انقلابی، نیروی انسانی کارآمد، نوآور و توانمند توانست در ماه های سرد سال گذشته با وجود سرمای پایدار و ماندگاری در بیشتر استان های کشور در مدت طولانی، بیش از ۷۵ درصد گاز کشور و هموطنان عزیزمان را در اقدامات جهادی تامین نماید و این روزهای سخت را با موفقیت پشت سر گذاشت.

امام جمعه شهر عسلویه بیان کرد: امید است این تعامل و همکاری با مجتمع گاز پارس جنوبی تداوم داشته باشد و بتوانیم این ارتباط بسیار خوب و شایسته را تقویت نموده و در جهت شکوفایی منطقه با همفکری و همدلی تمامی مدیران اصلی مستقر در منطقه گام برداریم.

گفتنی است در این بازدید مدیر منابع انسانی، نماینده حراست، مشاور مدیرعامل در پالایشگاه های سایت دو و نماینده روابط عمومی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی را همراهی کردند.

شناسه خبر : 6454
تاریخ : 1402/1/5 20:26:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fzTVE3
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #امام جمعه #دیدار و گفت و گو #احمد باهوش #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.