آخرین اخبار
دیدار معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر و هیات همراه با خانواده دارای سه فرزند معلول تحت پوشش مدیریت بهزیستی
دکتر محمد تقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر به اتفاق عباس جمشیدی فرماندار شهرستان، آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر با خانواده دارای سه فرزند معلول دیدار و گفتگو کردند .

 در ابتدای این دیدار منوچهری مدیریت بهزیستی این شهرستان ضمن ارائه گزارشي ازوضعیت خانواده اقدامات انجام شده در راستاي كمك به حل مشكلات افراد تحت پوشش گفت: ساخت مسكن، اشتغال، حمايت از خانواده هاي بي سرپرست و نيازمند و ارائه خدمات مختلف به جامع هدف ، تدارك پيشگيري، درماني و توانبخشي معلولان جسمي و رواني از جمله اقدام هاي انجام شده در اين راستا بوده است .
وی در ادامه به اجرای طرح اولیه نهضت مسکن معلولان اشاره داشت و افزود: از ابتدای این طرح تعداد 341 واحد مسکن ویژه خانواده معلولین در شهرستان بوشهر  بوده که مراحل ساخت آنان به پایان رسیده  که به افراد تحت پوشش با همکاری بهزیستی کشور و خیرین نیکوکار به این عزیزان واگذار شده است .
دکتر محمد تقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گفت: وظيفه ما مسئولان كمك به حل مشكلات جامعه معلولان و افراد نيازمند مي باشد و در اين راستا بايد با برقراري ارتباط عاطفي و ايجاد روحيه نشاط در جمع خانواده‌هاي تحت پوشش بهزيستي از آنان حمايت كرد .
وي با تشكر از زحمات مديریت و كاركنان مدیریت بهزيستي شهرستان بوشهر در رسيدگي به مشكلات خانواده هاي تحت پوشش گفت: اين بازديدها به منظور آشنايي بيشتر با مشكلات نيازمندان و بررسي و رفع اين مشكلات مي باشد . 
در ادامه عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر افزود: توجه به معلولان و نيازمندان تحت پوشش بهزيستي از مسائل مهمي است كه دنبال مي شود تا در راستاي توانمندسازي آنان اقدام موثر صورت گيرد .
وی در پایان از زحمات مدیریت و کارکنان بهزیستی شهرستان که نسبت به جامعه هدف تلاش و کوشش فراوان می کنند تقدیر کرد و گفت: اجر کار شما در نزد خدای بزرگ ستودنی خواهد بود و ثمره کار نیک خود را در زندگی خواهید دید .

شناسه خبر : 213
تاریخ : 1399/10/17 11:50:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FY9Yp7
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.