گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دیدار معاون پژوهشی دانشگاه خلیج فارس با مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای تقویت‌ همکاری‌های دوجانبه و رایزنی برای اجرای ماده ۱۳ قانون جهش دانش‌بنیان
جلسه ای به میزبانی مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر آقای شکیبی‌نسب با معاون پژوهشی دانشگاه خلیج فارس دکتر گل‌بهار حقیقی و هیئت همراه دکتر احمد کشاورز رئیس دانشکده سیستم‌های هوشمند و علوم داده، دکتر مهناز جوکار مدیر گروه روانشناسی و دکتر فاطمه نعمتی رابط دانشگاه با ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس، به گفته دکتر گل‌‍بهار حقیقی در این جلسه برهمکاری دانشگاه خلیج فارس برای پایش، حفظ و تقویت سلامت روانشناختی نیروی انسانی، ایجاد همکاری‌های سه جانبه با ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و تقویت و تداوم همکاری‌ها برای هوشمندسازی فرآیندها با تاکید بر بهینه‌سازی مصرف انرژی تاکید شد.

معاون پژوهشی دانشگاه خلیج فارس تصریح کرد: درباره ظرفیت‌های قانون جهش دانش‌بنیان و حمایت اداره کل بنادر و دریانوردی برای جلب مشارکت شرکت‌های تابعه برای توسعه پژوهش‌ها و تجهیز آزمایشگاه‌ها بر اساس ماده ۱۳ از محل اعتبار مالیاتی در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.

شناسه خبر : 15289
تاریخ : 1403/2/24 07:05:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TRSRwn
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دانشگاه #اداره بنادر و دریانوردی #خلیج فارس #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.