گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۳۵ دختر نمونه امداد در دیر تجلیل شدند
🔖دیر، دریاکنار: در سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، برای اولین بار از ۳۵ دختر نمونه امداد در رشته‌های مختلف در شهرستان دیر تجلیل و قدردانی شد.
🔖این برنامه با حضور خدام رضوی و فرماندار شهرستان دیر در سالن اجتماعات کمیته امداد برگزار شد.

🔖رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر در این مراسم گفت: در این برنامه از خواهران نمونه‌ای که در زمینه‌های مختلف با کمیته امداد همکاری داشته‌اند، تجلیل شد.

 

🔖حسینی افزود: در راستای توانمندسازی خانواده‌ها با نگاه ویژه به بانوان، در سال گذشته بیش از ۱۲۸ فرصت شغلی به ارزش ریالی ۲۸ میلیارد تومان ایجاد شده است.

 

🔖 قدردانی از دخترانی که در زمینه‌های علمی، هنری، ورزشی و غیره موفق به کسب مقام در رقابت‌های مختلف شده‌اند و تجلیل از دختران حامی ایتام که برخی از این دختران زمانی خود از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بوده‌اند و تقدیر از خواهران کارمند و همکاران عزیز در مجموعه کمیته امداد صورت پذیرفت.

 

🔖رئیس کمیته امداد دیر همچنین خبر داد: در این برنامه سه زوج جوان از دستان خدام رضوی جهیزیه خود را دریافت نمودند.

 

🔖حسینی خاطرنشان کرد: در مجموع در سال ۱۴۰۲ به ۴۶ زوج جوان جهیزیه اهدا شده که مجموع ارزش ریالی آن ۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان می‌باشد.

 

🔖این برنامه با استقبال گرم خانواده‌های این دختران نمونه و حاضرین در مراسم روبرو شد و برگ زرینی در تاریخ کمیته امداد شهرستان دیر رقم خورد.

شناسه خبر : 15315
تاریخ : 1403/2/26 07:23:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yO1BSj
نویسنده خبر :
X

🔶الهام میرزائی زاده
🔹روزنامه نگار
🔹کارشناسی اقتصاد بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر 
🔹عضو صندوق هنر وزارت در کشور
🔹دبیرکمیته عضویت انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران استان بوشهر 
🔹مشاور رسانه ای شورا و شهرداری بندر دیر

برچسب ها #خدام رضوی #کمیته امداد شهرستان دیر #تجلیل از دختران نمونه امداد #دهه کرامت #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.