آخرین اخبار
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛ رتبه برتر کارگروه پدافند غیرعامل در استان به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رسید
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: رتبه برتر کارگروه پدافند غیرعامل در استان به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رسید.

دکتر سید حسین موسوی اظهار داشت: با تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد اعضای کارگروه در حفظ سلامت و امنیت ملی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان کارگروه برتر در زمینه پدافند غیرعامل، در استان شناخته شد.

رئیس کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: اعضای کارگروه پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، موفقیت‌های چشمگیری را در حفظ سلامت و امنیت ملی به ارمغان آورده و نقش برجسته‌ای در این زمینه ایفا کرده‌اند.

دکتر حسن ملکی زاده عنوان داشت: حفظ جان انسان‌ها اصلی‌ترین شریان‌های کشور، یک وظیفه بسیار حیاتی و اساسی است که نیازمند توجه و اقدامات قاطع در حوزه پدافند غیرعامل است. این امر نشان از اهمیت بیشتری برای توجه و اجرای الزامات مربوط به امنیت و حفاظت از جامعه دارد.

دبیر دبیرخانه پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: به استناد لوح تقدیری که اخیراً از سوی استاندار و معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور به «دکتر حسن ملکی زاده» رئیس کمیته پدافند غیرعامل و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهداشده، رییس اورژانس استان بوشهر به‌عنوان دبیر فعال در راستای پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در استان بوشهر و بهداشت و درمان در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

دکتر سید حسین موسوی اذعان کرد: ارتقاء آمادگی نظام سلامت، رصد و پایش تهدیدات نوین، اقدامات ارزشمند در جهت حفظ سلامتی مردم در حوادث پدافندی و ارائه پاسخ مؤثر به حوادث غیرطبیعی و ساخت دست بشر کمک به اقتدار ملی از دلایل این انتخاب ذکر شده است.

شناسه خبر : 14416
تاریخ : 1402/12/22 11:06:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/20bALn
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #رئیس اورژانس پیش بیمارستانی #حوادث #دانشگاه علوم پزشکی #رتبه برتر #پدافند غیرعامل #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.