آخرین اخبار
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: درخشش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پدافند غیرعامل/ کسب رتبه برتر در ارائه عملکردها
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از درخشش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر سید حسین موسوی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه برتر از نظر ارائه مستندات عملکرد در حوزه پدافند غیرعامل را از آن خودکرده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رتبه ششم از نظر ارائه مستندات عملکرد در حوزه پدافند غیرعامل را به دست آورده است گفت: با برگزاری همایش‌های پدافند غیرعامل و نمایشگاه تجهیزات پدافندی سالانه، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان یکی از پیشتازان در حوزه پدافند غیرعامل، امکانات و آمادگی خود را در حوزه سلامت به رخ کشیده و نشان داده است.
دکتر موسوی اضافه کرد: این رویدادها و بازدیدها و مانورها، هوشیاری و آمادگی مسئولین دانشگاه، نشانگر تمرکز و تعهد آن‌ها به امور پدافندی و حفظ امنیت عمومی است.
وی اذعان داشت: با افتخار اعلام می‌کنم که به لطف تلاش‌ها و آمادگی‌های بی‌وقفه، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته است رتبه برتری در کشور را به ارمغان بیاورد، این دستاورد بزرگ، نتیجه تعهد و پشتکار بی‌پایان گروه عظیم دانشگاه ماست.
دکتر موسوی افزود: ما با تلاش‌های بیشتر و مستمر در آینده، تعهد خود را به پیشرفت در کارها دوچندان می‌کنیم. این نمایشگاه‌ها و همایش‌ها، نه‌تنها فرصتی برای به اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات است، بلکه نشانگر تعهد ما به امنیت و سلامت جامعه است.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با حفظ روحیه بسیجی خود به پیشرفت و رونق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه خواهیم داد و باهمت و تعهد ما، آینده‌ای روشن و پر از موفقیت را برای جامعه و سلامت عمومی به ارمغان خواهیم آورد.
به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با پیگیری دکتر سید حسین موسوی به‌عنوان دبیر دبیرخانه، سکینه ارجمندی به‌عنوان کارشناس مسئول و الهه سوادکوهی به‌عنوان کارشناس دبیرخانه، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته است این موفقیت بزرگ را به دست آورد.

شناسه خبر : 14198
تاریخ : 1402/12/8 07:35:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RO780w
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #اورژانس #پیش بیمارستانی #دانشگاه علوم پزشکی #پدافند غیرعامل #رتبه برتر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.