گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس اولین دوره شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان شهرستان دشتی انتخاب شد
اولین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان دشتی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد. 

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری‌نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی، عبدالرضا زحمت‌کش کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ و اعضای مجمع مؤثرین بانوان دشتی (مسئولین هیئات و مداحان شهرستان) اولین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان این شهرستان 19 خرداد 1403 در اداره تبلیغات اسلامی دشتی برگزار شد. 
حجت‌الاسلام طاهری‌نیا ضمن تبیین جایگاه خطیر شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان، مسئولیت سنگین اعضای شورا جهت نظارت، تقویت و انسجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی هیئات و مداحان در راستای خدمت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تقویت مواضع نظام مقدس اسلامی را یاد آور شد. 
در بخش دیگری از این مراسم زحمت‌کش، کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی دشتی با قرائت و تبیین اساسنامه شورا، شرح وظایف اعضاء اهداف و مأموریت‌های شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان، وظایف و اختیارات رئیس، نایب رئیس و مقررات جلسات شورا را بیان کرد. 
در پایان این مراسم رأی‌گیری طی سه مرحله جهت تعیین اعضا، رئیس و نائب رئیس شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان شهرستان دشتی انجام شد و راضیه عباسی، به عنوان     رئیس، صفیه غلامی نائب رئیس، و اسماء پور محمد، کبری آذری و معصومه رئیسی به عنوان اعضای شورا و خدیجه فقیه و مریم سیاح به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

شناسه خبر : 15705
تاریخ : 1403/3/20 08:16:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JcWQUk
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رئیس اولین دوره شورای مداحان #روضه‌ #بانوان دشتی #تبلیغات اسلامی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.