آخرین اخبار
رئیس جدید اداره فاوا اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر منصوب شد
آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فناوری و اطلاعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با حضور مدیرکل، معاونان و شماری از کارشناسان برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در آیین یاد شده اظهار کرد: جابجایی در دستگاه‌های اجرای مقوله‌ای بدیهی و مرسوم جهت استفاده از تجارب ارزشمند کارکنان و افزایش کارایی است.

وی بیان کرد: سیدعلی اکبر هاشمی در زمان مدیریت خود در اداره فاوا تلاش‌های وافر و زیادی در حوزه فاوا متحمل شدند که این خدمات جای قدردانی و تقدیر دارد.

شکیبی نسب افزود: همچنین امید است با توجه به کارنامه درخشان اداره فاوا در سال‌های اخیر انتظار می‌رود با حضور علیرضا باقری در سمت ریاست اداره فاوا برنامه‌های این اداره با همان قدرت و شدت همیشگی ادامه پیدا کند.

وی اظهار کرد: حوزه فناوری و اهمیت آن در سازمان بنادر و دریانوردی بر هیچکس پوشیده نیست و در فعالیت های بین الملی و رضایت‌مندی مشتریان اهمیت فاوا بیش از پیش نمایان شده است.

شکیبی نسب تاکید کرد: امید است اداره‌های تجهیزات و فاوا نقش مکمل و هم پوشانی داشته باشند تا خدمات این مجموعه به بهترین شکل ممکن عرضه شود.

وی افزود: از اداره فاوا انتظاراتی خاص وجود دارد که شایسته است با وجود نیروهایی توانمند و متخصص این انتظارت به بهترین نحو ممکن برآورده شود.

در این آیین با تکریم سید علی اکبر هاشمی، علیرضا باقری به عنوان رئیس جدید اداره فاوا اداره کل بنادر و دریانوردی استان معارفه شد.

 
 
شناسه خبر : 14808
تاریخ : 1403/1/21 05:05:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/R7GwvG
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فاوا #بنادر #دریانوردی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.