گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس جمهور فردا به استان بوشهر سفر می‌کند
آیت‌الله رئیسی، شانزدهم مهرماه در ششمین سفر استانی به بوشهر سفر می‌کند و در سفر یک روزه رئیس جمهور به بوشهر علاوه بر نشست با مسئولان استانی، فرهیختگان و گروه‌های مردمی با حضور در بین مردم با آنان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

برخی از اعضا هیئت دولت با حضور در شهرستان‌های 10 گانه استان مشکلات و مطالبات مردم بررسی و در جلسه شورای اداری با حضور رئیس جمهور مطرح می‌کنند.

 

در این راستا آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه، محمدی‌زاده استاندار و آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در پیام مشترکی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان دانستند.

 

در این پیام با اشاره به سفر رئیس جمهور آمده است:

 

حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار این استان در صحنه‌های مختلف دفاع از کشور و نظام و حمایت از دولت بر هیچکس پوشیده نیست مقاومت جانانه مردم در 8 سال جنگ تحمیلی و حضور مقتدرانه در دریا و پاسداری از مرزهای آبی کشور حضور در راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف در 4 دهه اخیر هر کدام سند محکمی که دال بر پیوستگی اهالی دیار نخل و دریا و آفتاب با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

در سایه این پیوستگی است که دشمنان قسم خورده مردم بزرگ ایران و نظام اسلامی به کرات مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود و پذیرش شرایط جمهوری اسلامی شده‌اند.

 

در تداوم همین مسیر و در راستای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حمایت از دولت به اطلاع می‌رساند برنامه‌ریزی فشرده سفر یک روزه رئیس جمهور به بوشهر و اهداف تعیین شده آن را صدا و سیما و اصحاب رسانه به اطلاع مردم استان بوشهر خواهند رساند.

 

جزئیات برنامه سفر رئیس جمهور و وزرا در استان بوشهر

 

دیدار با روحانیون، نخبگان، جوانان و قشرهای مختلف مردم، بازدید از برخی پروژه‌ها و حضور در جلسه شورای اداری و نشست با خبرنگاران از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به بوشهر است.

 

طبق برنامه ریزی صورت گرفته وزرای نفت، اقتصاد، نیرو و جهاد کشاورزی به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر برای بررسی مشکلات و مطالبات مردم حضور می‌یابند.

 

بر این اساس وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های بوشهر و دشتستان، وزیر اقتصاد و دارایی به گناوه و دیلم، وزیر نیرو به دشتی و تنگستان ، وزیر صمت به 2 شهرستان کنگان و بندر دیر، و وزیر نفت هم به عسلویه و جم سفر می‌کند.

 

همچنین تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزیر کشور، آیت‌الله رئیسی را در سفر به بوشهر همراهی می‌کنند.

شناسه خبر : 945
تاریخ : 1400/7/15 13:39:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/98nvoi
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • حسین
    3 سال قبل

    سلام بدردچی میخوره وقتی کسی حرف آدم روگوش نده وکاری انجام نده

  • حمیدی
    3 سال قبل

    درودبردولت مردمی انشاالله موفق وپیروز باشید