آخرین اخبار
رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری: انتخابات با مشارکت بالا موجب احساس مسئولیت مسئولان می‌شود
آیت الله حسینی بوشهری رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر انتخابات با مشارکت بالا برگزار شود، احساس مسئولیت مسئولان برای رفع مشکلات مردم را در پی خواهد داشت.

 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در نشست مشترک مدیران حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین کارکرد انتخابات مشارکت سیاسی مردم و چرخش نخبگانی است. 

وی افزود: برای انتخابات ۱۱ اسفند، ملت ایران با یک دشمن در جنگ نیست بلکه با احزاب دشمنان که با ترفند‌های مختلفی از جمله افزایش مشکلات اقتصادی و ایجاد شبهاتی همچون حل نشدن مشکلات در صورت شرکت در انتخابات مواجه است.

نایب رییس دوم مجلس خبرگان رهبری افزود: آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه یک مجموعه عظیم و موثر برای ایجاد عزم راسخ در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که با اتحاد و یکدلی میتوانند صحنه‌ای پرشور از انتخابات را رقم بزنند. 

آیت الله حسینی بوشهری شرکت در انتخابات را نشان از مردم سالاری دینی و جایگاه حاکمیت مردم در ایران دانست و گفت: اگر انتخابات با مشارکت بالا برگزار شود، احساس مسئولیت مسئولان را برای رفع مشکلات مردم در پی خواهد داشت. 

وی اشاره‌ای به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم داشت و تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری برای روز‌های سخت و تعیین کننده است و برای یک انتخاب سرنوشت ساز، نیازمند اعتمادسازی برای افراد جامعه است.

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبریدر پایان سخنان خود از روسای سه قوه خواست تا روز انتخابات به بیان اقدامات انجام شده برای رفاه مردم پردازند تا باعث مشارکت پرشور در انتخابات باشد./ صدا و سیما

شناسه خبر : 13398
تاریخ : 1402/10/23 13:45:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Gllxkv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آیت الله حسینی بوشهری #مجلس خبرگان رهبری #انتخابات #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.