آخرین اخبار
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه: ۴۵۰۰۰ خدمت در برنامه پزشک خانواده روستایی شهرستان عسلویه انجام شده است
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: بیش از ۴۵ هزار و ۷۴۸ خدمت در برنامه پزشک خانواده روستایی شهرستان عسلویه انجام شده است.

محمدامین شایسته نیا در حاشیه برگزاری کمیته اجرایی پزشک خانواده که با حضور اعضای تیم سلامت برگزار شد عنوان کرد: خوشبختانه در سطح شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۵ هزار خدمت به شهروندان شهرستان عسلویه در زمینه پزشکی، مامایی و پرستاری انجام شده است.
 شایسته نیا افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های این شهرستان نیاز به ارتقاء دارد اما تاکنون از کیفیت ارائه خدمات توسط تیم سلامت کاسته نشده و تمامی پرسنل با هدف بهداشت و درمان در سطح شهرستان ارائه خدمت می‌نمایند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح پزشک خانواده یک اصل در تأمین سلامت مردم در اهداف این سازمان است و با توجه به چالش‌هایی که دارد توانسته است رضایت اکثریت مردم را جلب و کاستی‌ها را رفع نماید.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه ادامه داد: جمعیت ثبت شده در سامانه سیب شهرستان عسلویه بیش از ۵۸ هزار نفر را داراست که تمامی شهرهای تحت پوشش جمعیت زیر ۲۰ هزارنفری را تحت پوشش قرار داده و در تمامی شهرها برنامه پزشک خانواده روستایی در حال اجرا است.
این مقام مسئول بیان کرد: نسخه‌نویسی الکترونیک و نظام ارجاع الکترونیک نیز کمک شایانی به رفع کمبودها ازجمله سردرگمی بیمار، ارجاع راحت‌تر بیمار از سطح یک به سطح دو و سه، رایگان شدن خدمات بستری و ... نموده است.
شایسته نیا افزود: با استقرار تیم سلامت و محوریت نظام ارجاع مبتنی بر پزشکی خانواده در سطح اول و تعیین مسیر ارجاع به‌منظور پذیرش بیماران در سطوح دو و سه، دسترسی و برخورداری مردم از خدمات سلامت ارتقاءیافته است.
در پایان جلسه پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند که شبکه بهداشت و درمان با اولویت‌بندی نسبت به انجام آن‌ها اقدام نماید

شناسه خبر : 8868
تاریخ : 1402/3/25 10:11:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KPIkEi
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محمدامین شایسته نیا #عسلویه #شبکه بهداشت

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.