گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس قوه قضاییه: باید بدون اغماض و چشم‌پوشی با فساد و مفسد برخورد کنیم
رئیس قوه قضاییه گفت: باید بدون اغماض و چشم‌پوشی با فساد و مفسد برخورد کنیم؛ چه مردم عادی باشند و چه کارگزار حکومتی؛ البته به فساد فردی که کارگزار نظام است باید بیشتر توجه کنیم و قاطعانه‌تر مقابله کنیم.

به گزارش دریاکنار و نقل از  مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ مهر) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت نبیّ مکرّم و رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) و همچنین ولادت باسعادت حضرت امام صادق (علیه الصّلاة و السّلام) اظهار کرد: مسلمانان هر گاه در مدار وحدت قرار گرفتند، ظفرمند و پیروز شدند؛ وحدت عنصری اساسی است؛ وحدتی که حضرت امام خمینی (ره) بر آن تاکید می‌فرمودند، امری مقطعی و تاکتیکی نبود بلکه اطاعت از فرمان الهی و تحقق آیه شریفه‌ی «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا» بود.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: این ملت مسلمان و متدیّن و یکپارچه است که تولید قدرت می‌کند؛ اگر این وحدت و یکپارچگی ایجاد، حفظ و تقویت شود آنگاه بسیاری از مسائل در امت اسلامی حل خواهد شد؛ البته وجود اختلاف نظر و عقیده امری طبیعی است، مهم آن است که بتوانیم در مشترکات اصلی حول قرآن و سنت و اسلام ناب گرد هم آییم؛ همچنین باید توجه داشت که وحدت یک سری اصول و لوازم دارد که باید به این اصول و لوازم ملتزم باشیم.

رئیس قوه قضاییه: هیچ نهادی به اندازه فراجا تنوع ماموریت ندارد، پلیس ما مقتدر است

رئیس عدلیه در ادامه نشست امروز با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی، ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک به همه نیرو‌های فراجا و کلیه‌ی حافظان امنیت مردم و کشور، اظهار داشت: شاید هیچ نهادی در کشور ما به اندازه نیروی انتظامی دارای تنوع مأموریت و مسئولیت نباشد؛ در این چند هفته اخیر نیز نیرو‌های فراجا در کنار سایر حافظان امنیت مردم خوش درخشیدند و توطئه دشمنان در ناامن کردن کشور را به لطف خداوند و با همراهی و بصیرت مردم ناکام گذاشتند.

رئیس قوه قضاییه ضمن تاکید بر اینکه پلیس ما امروز مقتدر است، گفت: باید همگان کمک کنیم تا بر اقتدار این نیروی حافظ امنیت مردم افزوده شود؛ نباید اجازه دهیم اقتدار پلیس ما مخدوش شود؛ پلیس باید با مردم مهربان باشد و دلسوز مردم باشد و امنیت مردم را در ساحات مختلف تأمین و تحکیم کند؛ بحمدالله پلیس ما در این حوزه‌ها موفق و مؤید است. ما در دستگاه قضایی باید آنجا که لازم است و در چارچوب موازین قانونی است، اختیاراتی را در راستای پیشبرد هر چه مطلوب‌تر مأموریت‌های فراجا در ید آن‌ها قرار دهیم.

 
شناسه خبر : 11455
تاریخ : 1402/7/11 15:24:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LKiZg7
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #قوه قضاییه #اغماض #چشم‌پوشی #فساد

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.