گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه جمعی از کارکنان اداری و قضایی دادگستری استان بوشهر در روز چهاردهم آبان ماه ۱۴۰۲ و مصادف با روز فرهنگ عمومی با حضور در سازمان انتقال خون به نیت کودکان غزه خون اهدا کردند
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه این مراسم هدف از این امر خداپسندانه که مصادف با روز فرهنگ عمومی بود را تقویت روحیه ایثار و شهادت دانست و افزود: اهدای خون یکی از وظایف اجتماعی ما انسانهاست که امری خداپسندانه و خیرخواهانه است و می بایست در این راستا با استفاده از شیوه های مختلف این موضوع را فرهنگ سازی و گسترش داده و درخصوص مزایای اهدای خون که علاوه بر کمک به سلامتی فرد ، کمک به نجات بیماران نیازمند نیز می شود آگاهی رسانی از طریق رسانه ها صورت گیرد .

وی افزود: به همین منظور اکثر کارکنان قضایی و اداری دادگستری بوشهر در سازمان انتقال خون حضور یافته و به نیت کودکان مظلوم غزه اهدای خون کردند که برای نیازمندانی که به خون نیاز دارند تزریق شود و مشکل آنان حل گردد.

مهر انگیز  ضمن تشکر از همکاری مدیر کل سازمان انتقال خون استان و همکاران پرتلاش این مجموعه تصریح کرد : همکاران دادگستری همیشه به صورت فردی جهت اهدای خون مراجعه می‌کردند ولی امروز اولین بار است که به صورت جمعی کارکنان قضایی و اداری برای اهدای خون در سازمان انتقال خون حاضر می‌شوند که توانستیم  امروز در این امر خداپسندانه شرکت نماییم.

 
شناسه خبر : 12246
تاریخ : 1402/8/14 11:43:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MAf5H1
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دادگستری #رئیس کل #خداپسندانه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.