آخرین اخبار
رئیس کل دادگستری استان بوشهر مشکلات ۹ خانواده زندانی نیازمند را بررسی کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در لیالی شب قدر از ۹ خانواده زندانی نیازمند دیدار و سرکشی و مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

مهدی مهر انگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و معاون قضایی و مدیر کل زندان‌های استان بوشهر و روسای زندان‌های تابعه و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در شب قدر از ۹ خانواده زندانی نیازمند سرکشی و مسایل و مشکلات و درخواست‌های قضایی آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص حمایت از زندانیان و خانواده آن ها گفت: در قبل از ماه مبارک رمضان این دیدار‌ها به صورت هفتگی در دستور کار دستگاه قضایی استان بوشهر قرار گرفته بود که هر هفته با تعدادی از این خانواده‌ها دیدار می‌کردیم، ولی در این ماه مبارک به صورت ویژه این موضوع را در اولویت امور خود قرار دادیم که هر شب از تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند دیدار و سرکشی کنیم و وضعیت آن‌ها را مورد بررسی و حمایت قرار می‌دهیم تا با کمک‌های مختلف بتوانیم مشکلات این خانواده‌ها را به حداقل برسانیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، مدیر کل زندان‌های استان بوشهر و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهردر این دیدار‌ها بسته‌های معیشتی، و کمک‌های نقدی به خانواده‌های نیازمند زندانی اهدا کرد.

 
شناسه خبر : 14723
تاریخ : 1403/1/14 15:23:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jyjZJE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهدی مهر انگیز #رئیس کل #دادگستری

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.