آخرین اخبار
رئیس کل دادگستری بوشهر از پارکینگ شورای‌ هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بازدید کرد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر از نزدیک در جریان وضعیت خودروها و اموال توقیفی در این پارکینگ قرار گرفت

وی در این بازدید ضمن بررسی «آخرین آمار خودرو‌های توقیفی، سال توقیف، اطلاع از نحوه مزایده و فروش آن‌ها» بر لزوم رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها باقی مانده تأکید کرد و ساماندهی پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را به صورت ویژه ضروری دانست.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت : خودروهای توقیفی 9 ماهه امسال 51 دستگاه بوده و تعداد خودروهایی که در همین 9 ماهه پرونده های آنها رسیدگی و تعیین تکلیف شده است 156 دستگاه می باشد . 

 مهرانگیز با تاکید بر صیانت اموال و ضرورت نگهداری مطلوب این خودرو ها، افزود :  در حال حاضر 185 دستگاه خودرو در پارکینگ ها وجود دارد که دستور تعیین تکلیف این خودرو ها صادر شد تا هر چه سریعتر رسیدگی و به مرحله مزایده و فروش برسند .

 
شناسه خبر : 13187
تاریخ : 1402/10/11 10:31:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/c6tNya
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دادگستری #مواد مخدر #شورای هماهنگی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.