آخرین اخبار
رئیس کل دادگستری بوشهر از کارگاه‌های اشتغال زندان دسشتان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و مدیر کل زندان‌های استان از اماکن فرهنگی و کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان دشتستان بازدید کرد.

مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری بوشهر در بازدید از اماکن فرهنگی و کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان دشتستان، بازدید و حمایت از خانواده‌های زندانیان، محاکم و مراجع قضایی از زندان‌ها و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس را یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی استان دانست و بر آن تاکید کرد.

تدبر در قرآن و نماز، احترام به خانواده، تعقل وتفکر در کارها، ترس ازخدا و کار فقط برای رضای خداوند، خود شناسی وخداشناسی، حق الناس، ترک گناه و معصیت، آشنایی با قانون اساسی، توحید و معاد وروز قیامت، شرکت فعال در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و توبه از جمله مواردی بود که رئیس کل دادگستری استان در سخنان خود در جمع مددجویان به آن تاکید کرد.

در ادامه ۱۲۰ نفر از زندانیان ضمن دیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان دشتستان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان موارد و درخواست‌های خود را مطرح کرد و ضمن رسیدگی به درخواست آن‍ها، دستورات مقتضی صادر شد.

در پایان ضمن بازدید از اماکن فرهنگی و کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی با حضور در کارگاه تولید فیلتر ماشین ضمن گفت‌وگو با مددجویان شاغل در این کارگاه‌ها توسعه اشتغال و حرفه آموزی در زندان دشتستان را ستودنی دانست و به افزایش و رشد اشتغال پایدار زندانیان تاکید کرد.

شناسه خبر : 15194
تاریخ : 1403/2/18 13:15:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LxoEMZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهدی مهرانگیز #دادگستری #رئیس کل

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.