آخرین اخبار
راستینه: مستنکفین ارائه تسهیلات ازدواج به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ تاکید کرد: براساس قانون جوانی جمعیت و نرخ تورم، افزایش وام ازدواج در کمیسیون تلفیق تصویب شده است؛ لذا انتظار ما از دستگاه‌های ذی ربط این است که مصوبات مجلس را اجرا کنند.

احمد راستینه عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ در گفتگو با  خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: در قانون جوانی جمیت و حمایت از خانواده صریحا آمده است که مستنکفین از این قانون، به دستگاه‌های قضایی معرفی خواهند شد؛ مردم یقینا بدانند مجلس نسبت به اجرای قانون محکم ایستاده است و بر حسن اجرای آن نظارت خواهد کرد.

وی افزود: براساس قانون جوانی جمعیت و نرخ تورم، افزایش وام ازدواج در کمیسیون تلفیق تصویب شده است؛ لذا انتظار ما از دستگاه‌های ذی ربط این است که مصوبات مجلس را اجرا کنند.

راستینه تاکید کرد: اگر نسبت به اجرای قانون کوتاهی شود، مستنکفین از قانون به دستگاه‌های قضایی معرفی خواهند شد؛ انتظار ما از بانک‌ها این است که صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج، هرچه سریع‌تر برچیده شود تا جوانان در صف انتظار قرار نگیرند.

شناسه خبر : 13432
تاریخ : 1402/10/25 05:27:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lzKWNa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تسهیلات #ازدواج #دستگاه قضایی #جوانی جمعیت و نرخ تورم #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.