گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
راه‌اندازی دادگاه عمومی بخش بوشکان شهرستان دشتستان
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از راه‌اندازی دادگاه عمومی بخش بوشکان شهرستان دشتستان خبر داد.

مهرانگیز از راه اندازی دادگاه عمومی بخش بوشکان شهرستان دشتستان خبر داد.

 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جریان مراسم افتتاح و راه اندازی دادگاه عمومی بخش بوشکان که با حضور مسئولان قضایی دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دشتستان و امام جمعه و بخشدار و سایر مسئولان برگزار شد، ضمن تقدیر از تمامی دستگاه ها، نهاد‌ها و کسانی که در راه اندازی این دادگاه کمک کردند، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی قوه قضاییه دسترسی آسان مردم به عدالت و خدمات رسانی قضایی در نقاط مختلف است.

 

وی افزود: به همین منظور با همکاری و تلاش همه مسئولان اجرایی و قضایی در جهت مرتفع کردن مشکلات مردم گام برمی داریم که با همین همکاری و همدلی مسئولان موجبات راه اندازی دادگاه عمومی بخش بوشکان فراهم شد. 

 

مهرانگیز به عدالت اجتماعی و تکریم مراجعین و خدمات رسانی مناسب قضایی به مردم اشاره کرد و گفت: با راه اندازی دادگاه بخش بوشکان مردم این بخش ضمن دسترسی آسان و بهره مندی از خدمات قضایی لازم نیست جهت استفاده از خدمات قضایی به حوزه‌های قضایی دیگر مراجعه کنند. 

 

وی در پایان اظهار کرد: امور مربوط به افتتاح دادگاه بخش کاکی نیز انجام شده است که به زودی شاهد راه اندازی آن نیز خواهیم بود. 

شناسه خبر : 6348
تاریخ : 1401/12/29 09:04:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MVkOWA
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #دادگاه #بخش بوشکان #مهر انگیز #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.