گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
راه اندازی دو شناور مسافربری جهت تردد ساکنین جزیره خارگ به بوشهر و گناوه
با پیگیری های مستمر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم دو شناور مسافربری جهت تردد ساکنین جزیره خارگ به بوشهر و گناوه راه اندازی می شود.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با پیگیری ها و مکاتبات خود درخصوص مشکلات تردد ساکنین جزیره خارگ، طی نامه ای در سال 1400 خطاب به وزیر نفت خواستار تخصیص اعتبار جهت تأمین سه فروند کشتی با مدیریت عملیات عمومی جزیره خارگ شد. 

وزیر نفت در پاسخ به نامه نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، پیگیری موضوع را به مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت واگذار کرد و در پی نوشت نامه عبدالکریم جمیری دستور انجام اقدام مقتصی در این خصوص صادر کرده است.

مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز در ادامه پیگیری های صورت گرفته طی نامه ای بررسی موضوع را از طریق شرکت پایانه‎های نفتی ایران در دستور کار قرار داد. 

خوشبختانه در 20 فروردین 1402 با پیگیری ها مستمر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و انعقاد قرارداد توسط سرپرست شرکت پایانه‎های نفتی ایران، اولین شناور مسافربری در مسیر خارک-بوشهر و بالعکس کار خود را آغاز کرد. 

در سفر روز آینده نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم به خارگ شناور دوم در مسیر خارک-گناوه و بالعکس راه اندازی می شود تا یکی مشکلات دیرینه مردم جزیره خارگ حل شود.

شناسه خبر : 7628
تاریخ : 1402/2/14 05:58:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/feI2fa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شناور #مسافربری #جزیره خارگ #بوشهر و گناوه #نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.