آخرین اخبار
راه‌اندازی کلاس‌های آمادگی برای زایمان و واحد پرستار پیگیر در بیمارستان زینبیه (س) خورموج
کلاس‌های آمادگی برای زایمان و واحد پرستار پیگیر در بیمارستان زینبیه (س) خورموج در کلینیک تخصصی زنده‌یاد دکتر حاجیانی واقع در بیمارستان راه‌اندازی شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی بیمارستان زینبیه (س) خورموج، کلاس‌های آمادگی برای زایمان آسان در ۸ جلسه از هفته ۲۰ بارداری شروع می‌شود و مدت‌زمان هر جلسه حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشد که در این مدت ابتدا مطالب شفاهی و سپس مهارت‌ها به صورت عملی آموزش داده می‌شود.
واحد پرستار پیگیر با هدف ارتقاء سطح سلامت مراجعین و بیماران بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت است.
گروه هدف اصلی بیمارانی هستند که سابقه بیماری‌های مزمن مثل فشارخون، دیابت و بیماری‌هایی که نیاز به آموزش تکمیلی دارند است.
برنامه کاری واحد پرستار پیگیر به دو صورت است که طی ۷۲ ساعت اول به صورت تلفنی پیگیری می‌شود و سطح دانش، مهارت بیماران ارزیابی می‌شود و خدمات به صورت تلفنی و گاه حضوری در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و این کار در دوماهه اول به‌صورت هر دو هفته و هرماه تا یک سال پیگیری می‌شود و در حالت دوم بیمارانی که به‌صورت سرپایی مراجعه می‌کنند و بعد از ویزیت توسط پزشک ارجاع داده می‌شود و آموزش‌های لازم داده می‌شود.
کلاس‌های آمادگی برای زایمان و واحد پرستار پیگیر در بیمارستان زینبیه (س) خورموج با حضور رییس بیمارستان، مدیر داخلی، مدیر دفتر خدمات پرستاری، امور عمومی و دیگر مسئولان بیمارستان در کلینیک تخصصی زنده‌یاد دکتر حاجیانی واقع در بیمارستان راه‌اندازی شد.

شناسه خبر : 14574
تاریخ : 1402/12/27 12:15:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LOwoLi
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #راه‌اندازی #کلاس‌های آمادگی #زایمان #واحد پرستار #بیمارستان زینبیه (س) خورموج #دکتر حاجیانی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.