آخرین اخبار
راه چاه تلخ -دلوار در تنگستان افتتاح شد
فرماندار تنگستان عصر شنبه در آئین بهره برداری از راه روستای چاه تلخ به دلوار این شهرستان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای اینکه اقدامات دولت که در طول یک سال گذشته انجام داده است را اطلاع رسانی کند و اقداماتی که قابلیت بهره برداری دارند را افتتاح کند

احمد لطفی : تلاش می‌شود در یک دوره زمانی سه ساله همه راه‌های روستایی شهرستان از شرایط مناسبت تری برخوردار شوند.

 

فرماندار تنگستان افزود: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا مردم روستاها نیز از همان امکاناتی که مردم در شهرها برخوردار هستند، بهره مند باشند.

 

وی بیان کرد: برای بهسازی و تعریض و آسفالت جاده چاه تلخ به دلوار به طول چهار و نیم کیلومتر اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان هزینه شده است.

 

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه احداث و آسفالت راه‌های روستایی بی شک تأثیر بسزایی در بازگشت روستاییان به روستا خواهد داشت، تاکید کرد: همزمان با پروژه راه چاه تلخ به دلوار هفت پروژه دیگر شامل روکش آسفالت محور دلوار به گورکات، چاه پیر به آباد روشنایی جاده کمر بندی اهرم و جاده آنتنی روستای قباکلکی بوده که اعتباری بر بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان جهت افتتاح و بهره برداری از آنها هزینه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای آغاز عملیات اجرایی لکه گیری بزرگراه سیراف محور عالی حسینی به تل سیاه، بهسازی و ایمن سازی راه روستای علی چگی به بنه گز و تعریض و بهسازی محور بند بوالخیر اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

شناسه خبر : 10592
تاریخ : 1402/6/4 19:09:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TnXWjy
نویسنده خبر :
X

🔶رقیه قدیمی نوران 
🔹روزنامه نگار 
🔹دانشجوی مهندسی  فنی شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر 
🔹دبیرکمیته بانوان انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #چاه تلخ #دلوار #هفته ی دولت #افتتاح #تنگستان #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.