آخرین اخبار
راهداران بوشهر همچنان در جاده‌ها حضور دارند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: راهداران این استان در ۳۰ گروه، به همراه ۱۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات در جاده‌ها حضور دارند.

عبدالکریم اخترشناس افزود: گروه‌های راهداری استان بوشهر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون به صورت محسوس و نامحسوس برای ارائه خدمات به مردم، در جاده‌ها گشت می‌زنند و این حضور تا ۱۵ فروردین ادامه خواهند داشت.

او با اشاره به فعالیت ۲۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در جاده‌های استان، ادامه داد: ارائه خدمات متمرکز و مناسب، فراهم کردن آسایش بیشتر برای رانندگان و مسافران، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای با افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و روان سازی آمدوشد  از جمله کارکرد‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۱۶ راهدارخانه فعال نیز در جاده‌های استان به کاربران جاده‌ای خدمات ارائه می‌کنند و اگر لازم باشد به مسافران نوروزی در راه مانده پناه می‌دهند.

اخترشناس از رانندگان خواست برای انجام سفر زمان‌بندی مناسب انجام دهند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی افزود: از آنجا که پیشنهاد می‌شود رانندگان بعد از ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه توقف و استراحت کنند، بنابراین مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی را می‌توان بهترین مکان برای توقف و استراحت معرفی کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: به همین علت، پویش همراهان سفر ایمن در سه مجتمع خدمات رفاهی منتخب استان تلاش دارد با برنامه‌هایی مانند موسیقی محلی، اقامه نماز جماعت، ایستگاه نقاشی، افطاری ساده و... رانندگان به استراحت هنگام سفر تشویق کند.

شناسه خبر : 6570
تاریخ : 1402/1/10 10:15:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2Ylapk
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #راهداران #جاده‌ها #مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.