گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
راهکارهای حمایت از رشد تولید در پایتخت انرژی کشور
مدیرعامل شرکت پازارگاد در دیدار مدیرعامل پتروشیمی جم با اشاره به لزوم حمایت از صنایع پتروشیمی و ارتقای بهره وری این صنایع گفت: شرکت پازارگاد با همه ظرفیت در مسیر تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشد تولید، آماده تقویت صنعت مولد پتروشیمی است.

دکتر محمد شیخان توسعه کیفی خدمات را سیاست اصلی شرکت پازارگاد عنوان کرد و افزود: استفاده از روزآمدترین تجهیزات در حوزه حمل و نقل هوایی و زمینی، گسترش فعالیت های غیرصنعتی و بهره گیری از نیروهای مؤمن، جهادی و انقلابی از اهم برنامه های پازارگاد در دوره جدید فعالیت است.
در این نشست مهندس عبدالرحیم قنبریان، مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم ضمن تشکر از همراهی و حمایت شرکت پازارگاد، از آمادگی برای افزایش همکاری و هم افزایی با پازارگاد خبر داد.
در این نشست که با حضور مدیران دو شرکت پازارگاد و پتروشیمی جم برگزارشد، راهکارهای حمایت از رشد تولید در پایتخت انرژی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شناسه خبر : 9423
تاریخ : 1402/4/19 13:31:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/smyxAf
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رشد تولید #پازارگاد #پتروشیمی #جم #صنعت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.