آخرین اخبار
رتبه دوم کشوری فنی و حرفه ای البرز
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: این اداره کل رتبه دوم کشوری را در تحقق برنامه‌های اجرایی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور کسب کرد.

به گزارش نشریه دریا کنار به نقل از سایت اصلی

بهزاد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس گزارش عملکرد آموزشی- اجرایی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که از سامانه برنامه ریزی راهبردی توسعه (برته) استخراج شده است؛ اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز رتبه دوم کشوری در تحقق برنامه‌های اجرایی را کسب کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز تحقق این مهم را حاصل تلاش‌های تک تک همکاران، مربیان و کارشناسان اداره کل، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد استان عنوان و همت بیش از پیش همکاران حوزه مهارت آموزی استان را جهت دستیابی به اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خواستار شد.

غفاری با اشاره به اَبَر پروژه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با عنوان نهضت مهارت افزایی در گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با داشتن ۷ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و بیش از ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در حال ارائه خدمات از طریق آموزش‌های مهارتی به ۱۹ جامعه هدف از جمله دانشجویان، سربازان وظیفه نیروهای مسلح، بهزیستی، کمیته امداد، صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، روستاییان وعشایر، سکونتگاه‌های غیر رسمی و…، گام‌های مؤثری در تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان ایفا می‌کند.

وی ارتقای جایگاه و منزلت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، افزایش مشارکت بخش خصوصی و طراحی و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارتقا و روزآمدسازی فضاهای آموزشی و تجهیزات کارگاهی را از مهمترین راهکارهای کارآمدی نظام آموزش‌های مهارتی بر اساس نیاز بازار کار و رفع معضل بیکاری عنوان کرد.

شناسه خبر : 5117
تاریخ : 1401/10/20 08:23:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Qeq4tQ
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #رتبه برتر #کشوری #فنی وحرفه ای #مدیر کل اموزشی #استان البرز #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.