گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رتبه ی خوب و عالی برای مراکز مشاوره استان بوشهر
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اعلام نتایج ارزیابی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان و کسب رتبه های خوب و عالی مراکز مشاوره ی استان خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اعلام نتایج ارزیابی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که زیر نظر معاونت جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استانها فعالیت می کنند خبر داد و گفت: مراکز مشاوره استان بوشهر در طرح ملی ارزیابی و توانسنجی، حائز رتبه های خوب و عالی در سال 1401 شدند.

کمال صالح احمدی افزود، این ارزیابی در چندین شاخص از جمله عملکرد تخصصی، کیفیت کارگزاران، کیفیت فیزیکی مراکز و امکانات از سوی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر 5 مرکز مشاوره زیر نظر وزارت ورزش و جوانان مجوز خود را دریافت کرده و فعالیت می کنند گفت: در ابتدای سال 1402 نیز 4 مرکز مشاوره ی دیگر در حال تکمیل روند دریافت مجوز خود هستند و به زودی شروع به کار خواهند کرد.

شایان ذکر است در ارزیابی سال 1401 مراکز مشاوره وزارت ورزش و جوانان، در استان بوشهر مرکز مشاوره خورشید جم با کسب 5 امتیاز کامل موفق به دریافت رتبه ی عالی شد و مراکز مشاوره ی امید آفرین، پدیده ی نو، بهشت و یگانه بوشهر نیز با کسب 4 امتیاز حائز رتبه ی خوب شدند.

شناسه خبر : 7082
تاریخ : 1402/1/27 07:52:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mC4DIr
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #ورزش #جوانان #تخصصی #مشاوره #ازدواج #خانواده #وزارت #رتبه #عالی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.