گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رسانه‌ها با بیان دستاوردهای انقلاب در مسیر جهاد تبیین گام بردارند
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:رسانه‌ها با بیان دستاوردهای انقلاب در مسیر جهاد تبیین گام بردارند، زیرا ضد انقلاب در تلاش است این دستاورد‌ها را در ذهن جوانان کم‌رنگ کند.

سردار علی رزمجو در نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان رسانه با موضوع جهاد تبیین افزود: رسانه‌ها در جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب را بیان کنند، زیرا ضد انقلاب در تلاش است این دستاورد‌ها را در ذهن جوانانی که دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی را ندیده اند، کم‌رنگ جلوه دهد.

او ادامه داد: در شرایطی که دشمن در دورافتاده‌ترین روستا‌های کشور با فضای مجازی نفوذ می‌کند ما نیز باید تلاش کنیم با همکاری همدیگر دستاورد‌های نظام را برجسته و نسبت به امید آفرینی در جامعه اقدام کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: رسانه‌ها موجب ایجاد همبستگی بین اجزای جامعه و مسئول انتقال میراث و تجربیات اجتماعی مبتنی بر ارزش‌های الهی که شهدا برای ما خلق کردند از نسل قدیم به نسل جدید هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به تاثیر رسانه‌ها بر سبک زندگی گفت: امروز سبک زندگی جامعه در مسیر‌های گوناگون از سوی رسانه‌ها رقم می‌خورد و نظام فکری بخشی از افراد متاثر از مطالب رسانه‌ها است و این نظام فکری را باید در خط مقدم دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی حفظ کنیم.

عبدالله نجفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر هم گفت: تقویت رسانه‌ها موجب بهبود توان اطلاع‌رسانی خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جهاد تبیین می‌شود و از سوی دیگر حمایت از مطالبه‌گری بحق و بهنگام رسانه‌ها، زمینه‌ساز حل مشکلات مردم و ایجاد فضای امید درجامعه می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز، طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها را اقدام شجاعانه دولت سیزدهم عنوان کرد که رسانه‌ها باید آن را برای جامعه تبیین کنند.

علی باستین افزود: آثار و نتایج طرح مردمی سازی یارانه‌ها در کمتر از ۲ سال آینده بخوبی در جامعه لمس می‌شود.

او ادامه داد: انتظار است که رسانه‌ها در کنار ما باشند، واقعیت‌های جامعه را بگویند و به صورت تخصصی به حوزه اقتصادی ورود کنند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: خیلی از مشکلات تنها در این هشت ماه اتفاق نیفتاده و به دلیل برخی مدیریت‌های ناصحیح در گذشته بوده است و نمی‌شود به صورت مستقیم به دولتی که تازه روی کار آمده و در حال کار و تلاش است حمله کرد.

باستین گفت: وظیفه ما این است که پاسخگوی مردم باشیم و در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری جناح و طیف سیاسی مطرح نیست و در این مسیر، هدف، کار برای توسعه استان بوشهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز گفت: در اتاق کار مسئولان برای تمام رسانه‌ها با هر طیف و تفکر و جریان‌های سیاسی باز است.

اکبر پورات افزود: جراحی اقتصادی انجام شده فشار‌هایی بر مردم وارد کرده است، اما امید می‌رود به برکت خون شهدا، رهبری رهبر معظم انقلاب و مدیریت و نیت آیت الله رئیسی رئیس جمهور تا آخر سال و اوایل سال آینده گشایش اقتصادی مناسبی رخ دهد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها در کنار انتقاد‌های سازنده راهکار‌های اثر بخش نیز ارائه دهند.

شناسه خبر : 2175
تاریخ : 1401/4/1 08:09:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YBUbxY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سردار علی رزمجو #رسانه‌ #جهاد تبیین #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.