گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رسانه‌ها در کنار انتقادهای سازنده راهکارهای اثربخش نیز ارائه دهند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربوشهر باتأکید بر نقد منصفانه و ارائه راهکارهای لازم از سوی اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها در کنار انتقادهای سازنده راهکارهای اثربخش نیز ارائه دهند.

اکبر پورات در نشست هم‌اندیشی با محور جهاد تبیین، فشارهای اقتصادی دشمن را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: جراحی اقتصادی دولت مردمی و انقلابی فشارهایی بر مردم وارد کرده اما امید می‌رود به برکت خون شهدا، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و مدیریت و نیت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور تا آخر سال و اوایل سال آینده گشایش اقتصادی مناسبی رخ دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پاسخگویی به مردم را یکی از فلسفه‌های نظام مدیریتی دانست و تصریح کرد: نقد منصفانه از سوی رسانه‌ها و صاحب‌نظران می‌تواند در امور مختلف راهگشا باشد.

وی توجه به منشور اخلاقی مقام معظم رهبری را یکی از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه دانست و تأکید کرد رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار دقیق و هوشمندانه و با مطالعه همه امور جامعه و مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند.

پورات باتأکید بر نقد منصفانه و ارائه راهکارهای لازم از سوی اصحاب رسانه تصریح کرد: رسانه‌ها در کنار انتقادهای سازنده راهکارهای اثربخش نیز ارائه دهند.

شناسه خبر : 2182
تاریخ : 1401/4/1 11:57:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/GzIIvp
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پورات #معاون سیاسی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.