آخرین اخبار
رسیدگی ویژه به مشکلات 9 بنگاه اقتصادی شهرستان کنگان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نسبت به ۹ دستور کار جهت رسیدگی به مشکلات بنگاههای اقتصادی ویژه شهرستان کنگان تصمیم گیری و تعیین تکلیف نمود

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ؛ مهدی صفوی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع استان عنوان کرد: همجواری شهرستان کنگان با پالایشگاه‌های گازی فرصت مناسبی برای کارآفرینی ایجاد کرده است که باید با تامین زمین نسبت به افزایش فرصت‌های شغلی در شهرستان اقدام شود.

صفوی افزود : در سال ۱۳۸۵، ۲۲۰ هکتار زمین برای احداث شهرک صنعتی کنگان امکان سنجی شد که از این میزان ۳۰ هکتار آن با تامین زیرساخت‎‌های مناسب عملیاتی شد.

وی اظهار کرد: در ادامه با اجرا پروژه جاده وفاق روند واگذاری زمین به فعالان بخش خصوصی برای فعالیت در حوزه تولید متوقف شده است که تلاش‌های جدی برای رفع این مشکل آغاز شده است.

مدیرکل صمت استان بوشهر در این نشست به مشکلات ۹ واحد تولیدی شهرستان کنگان در حوزه صمت ، گردشگری و غیره را مورد بحث و اظهار نظر کارشناسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات آنها گرفته شد.

شناسه خبر : 3980
تاریخ : 1401/8/17 13:38:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lIJLAP
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صنعت، معدن و تجارت #بنگاه اقتصادی #مهدی صفوی #کارگروه تسهیل و رفع موانع #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.