گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رمضانی: تاکنون ۱۶۳ هزار و ۳۴۰ مرسوله کتاب به دست مخاطبان رسیده است
چیزی به پایان سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باقی مانده است اما همچنان نمایشگاه کتاب با استقبال خوب مخاطبان مواجهه است

در نهمین روز این رویداد فرهنگی جمعیت قابل توجهی تا نیمه‌های روز خود را به نمایشگاه کتاب رساندند اگرچه به دلیل پخش بازی پرسپولیس و نساجی مازندران جمعیت در نمایشگاه کتاب نسبت به پنج‌شنبه گذشته کاهش چشمگیری داشت اما راهروها و غرفه‌ها همچنان میزبان مخاطبان خود بودند.

 

به گفته علی رمضانی قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تاکنون بخش کودک و نوجوان پر استقبال‌ترین بخش بهار کتاب ایران بوده است؛ امروز نیز این بخش همچنان مملو از کودکان و نوجوانانی بود که به شوق کتاب، قصه و بازی به نمایشگاه آمدند.

 

نویسندگانی چون فرهاد حسن‌زاده، محمد جعفری قنواتی، محمد کاظم کاظمی، امید مهدی نژاد، حامد هادیان، حسام آبنوس در نهمین روز از نمایشگاه کتاب در این رویداد حضور پیدا کردند.

 

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: تاکنون ۱۶۳ هزار و ۳۴۰ مرسوله به دست مخاطبان رسیده است و ۱۱۱ هزار و ۹۴۰ بسته در حال آماده سازی توسط ناشران است. همچنین ۱۹۰ هزار بسته در حال توزیع است.

 

 

 

شناسه خبر : 8084
تاریخ : 1402/2/29 12:54:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UGd4tJ
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران #علی رمضانی #آخرین آمار فروش نمایشگاه کتاب تهران #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.