گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
روابط عمومی‌های برتر فرمانداری‌های استان بوشهر معرفی و تجلیل شدند
در آیینی روابط عمومی‌های برتر فرمانداری‌های استان بوشهر معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش  نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، در آیینی با حضور مدیر کل سیاسی و مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر، روابط عمومی‌های برتر فرمانداری‌های استان بوشهر معرفی و تجلیل شدند.
 سعید حیدری مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در این آیین با اشاره به نزدیک بودن دهه مبارک فجر بر لزوم فعال شدن کمیته تبلیغات ستاد دهه فجر در شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم گسترش جهاد تبیین در استان افزود: اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم، امر مهمی است که فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان باید با جهاد تبیین به تشریح اقدامات و عملکرد دولت بپردازند.
 حیدری گفت: در ایام الله دهه فجر در تمام شهرستان‌های استان، شاهد افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های متنوع عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، آموزشی، فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری و ... هستیم که در نشست خبری و رسانه‌ای، جزئیات برنامه‌ها و پروژه‌ها اعلام می‌شود.

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر بر لزوم ارتباط مدیران روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها تاکید و خاطر نشان کرد: استفاده از قالب‌های خبری جدید و نوین اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ای استان فارغ از جناح بندی سیاسی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جشن دهه فجر متعلق به همه مردم است گفت: دهه فجر و پبروزی انقلاب اسلامی، جشن مردمی است و کاری به جناح‌بندی‌های مرسوم ندارد و انتظار داریم آیین‌های دهه فجر در استان با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

حیدری اضافه کرد: بدون تردید با افرایش کیفیت خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت اقشار مختلف جامعه، برگزاری مراسمات نیز شیرین‌تر می‌شود.

در این آئین، روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های دشتی، دشتستان و بوشهر به عناوین برتر در حوزه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین معرفی و تجلیل شدند.

شناسه خبر : 5386
تاریخ : 1401/11/2 07:02:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/U5zQbo
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مدیرکل سیاسی ومدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر #سعیدحیدری #تجلیل روابط عمومی های برتر #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.