آخرین اخبار
روز شنبه در شهرستان گناوه عزای عمومی اعلام شد
در پی حادثه دلخراش غرق شدن ۳ نوجوان گناوه ای ، از سوی فرماندار و امام جمعه گناوه روز شنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲ عزای عمومی اعلام شد.

در پی حادثه دلخراش و غمناک غرق شدن سه نوجوان گناوه‌ای که منجر به جان باختن این عزیزان شد؛ محمدتقی صفری فرماندار و سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه شهرستان گناوه ضمن صدور پیام تسلیت، روز شنبه را در شهرستان گناوه عزای عمومی اعلام کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبةٌ قالوا إنّا للّه وإنّا إلیْه راجعون

حادثه دلخراش،غمناک و تاسف بار غرق شدن سه نوجوان گناوه‌ای که باعث جان باختن این سه نوجوان عزیزمان شد سبب تألم و تأثر فراوان گردید.

اینجانبان این مصیبت جانسوز را به تمامی مردم شهرستان گناوه، مخصوصا مردم فهیم و شهید پرور روستای محمدصالحی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان طلب مغفرت برای درگذشتگان و صبر و بردباری برای خانواده این عزیزان مسئلت می نماییم.

ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های داغدیده، به احترام جان‌باختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده‌های محترم، مردم شهرستان گناوه به ویژه مردم روستای محمدصالحی روز شنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ در شهرستان گناوه عزای عمومی اعلام می‌گردد.

شناسه خبر : 10386
تاریخ : 1402/5/27 20:48:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0awsJ3
نویسنده خبر :
X

🔶امیر حسین جلال پور

🔹 خبرنگار
🔹 کارشناسی مهندسی شیمی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر استان بوشهر

برچسب ها #عزای عمومی #گناوه #غرق شدن #باغبانی #عباسی #معارف #نوجوانان گناوه ای

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.