گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حضور مقتدرانه پتروشیمی بوشهر در بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت پتروشیمی
در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، غرفه ی پتروشیمی بوشهر به عنوان یکی از گروه های برجسته سرمایه گذاری شستان، میزبان سیل عظیمی از بازدیدکنندگان، مدیران ارشد صنعت پتروشیمی، میهمانان بازرگانی و نخبگان علمی بود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی بوشهر حضور پررنگ این شرکت در این رویداد مهم، نشانگر جایگاه ویژه ی پتروشیمی بوشهر در صنعت پتروشیمی کشور و تعهد این مجموعه به نوآوری، توسعه پایدار و هم افزایی با سایر فعالان این حوزه است.

بازدیدکنندگان غرفه پتروشیمی بوشهر، ضمن آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری های این شرکت در زمینه تولید محصولات پتروشیمی، فرصتی برای گفتگو و تبادل نظر با مدیران و کارشناسان این مجموعه پیدا کردند.

همچنین در این غرفه، جلسات متعددی با حضور مقامات دولتی، سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی برگزار شد که در آنها زمینه های همکاری و تعامل دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حضور پرشور پتروشیمی بوشهر در این نمایشگاه، بار دیگر نشان داد که این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پتروشیمی کشور، نقشی کلیدی در رونق و توسعه این صنعت ایفا می کند.

شناسه خبر : 15242
تاریخ : 1403/2/22 06:47:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rXVoQO
نویسنده خبر :
X

🔶مجید سرافراز
🔹خبرنگار
🔹کارشناسی ایمنی و بهداشت
🔹عضو صندوق هنر وزارت کشور
🔹 عضو انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران استان بوشهر

 
 
 
برچسب ها #پتروشیمی بوشهر #جواد حاتمی #نمایشگاه صنعت پتروشیمی #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.