آخرین اخبار
💢 روند صدور حکم شهرداران استان تسریع شود
نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها اظهار داشت: اکثر شوراهای اسلامی دوره ششم، شهردار منتخب خود را به استانداری معرفی کرده‌اند و منتظر صدور حکم از طرف استاندار هستند.

سیدعلی اکبرفاطمی  افزود: از استاندار محترم خواستار رسیدگی و تسریع در صدور حکم شهرداران منتخب شهرهای استان هستیم  و آن را مطالبه مردم و اعضای شوراها  اعلام می کنیم چرا که هم‌اکنون دچار یک سردرگمی در شهرداری ها هستیم.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از سرپرستان شهرداری ها انگیزه ای برای شروع پروژه جدید یا ادامه پروژه های در دست اقدام ندارند افزود: در اکثر شهرهای استان پروژه های عمرانی زیادی در دست اقدام بوده و زیرسازی آنها انجام شده اما سرپرست شهرداری ها انگیزه ای برای  شروع پروژه جدید یا اتمام پروژه های در دست اقدام ندارند و حتی مدیریت نیروهای انسانی را هم رها کرده اند که باعث شده کارها بر زمین بماند و موجب خسارت به شهرداری می شود لذا  امید است استاندار محترم بوشهر هر چه سریعتر با صدور حکم شهرداران منتخب شرایط را برای جهش عمرانی و توسعه ای شهرها فراهم نمایند.                    

شناسه خبر : 883
تاریخ : 1400/6/24 11:29:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Hdk0CV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.