آخرین اخبار
رونمایی از مجموعه ره نامه در دانشگاه خلیج فارس
آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی ره نامه تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

مجموعه ۴۰ جلدی ره نامه دریچه‌ای برای دانستن، اندیشیدن جوان مومن، دانا و انقلابی در مسیر تمدن نوین اسلامی است که هر کتاب ۱۰ فصل دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین کتاب را هدیه بزرگ الهی برای هدایت و کمال انسان دانست و گفت: کتاب آنچنان قداست دارد که خداوند آخرین معجزه خود را در قالب کتاب عرضه کرد.

آیت الله صفایی بوشهر افزود: در استان بوشهر از زمان ابن نوح سیرافی تا کنون یعنی از قرن ۷ -۸ تا کنون ۱۲۰۰ کتاب فاخر از روحانیون استان بوشهر داریم و کتاب‌های دانشگاهیان نیز باید به صورت یک دانشنامه چاپ شود.

وی مقام معظم رهبری را یکی از شخصیت‌های فوق العاده تاریخ اسلام عنوان کردند که اندیشه‌های ایشان در طول تاریخ اسلام و ایران منحصر به فرد است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اضافه کرد: جامعیت، عمق نظری، فوق روز بودن و جامع نگری حضرت آیت الله خامنه‌ای در مسائل مختلف، فوق الهاده است.

آیت الله صفایی بوشهر در ادامه پیشنهاد داد این مجموعه ارزشمند ره نامه در دسترس مراکز علمی، پژوهشی، حوزه، دانشگاه و در دسترس عموم قرار گیرد./خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر

شناسه خبر : 13093
تاریخ : 1402/10/6 05:52:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/sztvxG
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رونمایی #دانشگاه‌ #دانشگاه خلیج فارس #رهبر معظم انقلاب اسلامی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.