گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رویداد رصما در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کنگان برگزار می‌شود
سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست هماهنگی برگزاری رویداد یک روزه رصما، روایت هویت مادری را محور محتوایی برنامه‌های تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده  در نشست هماهنگی پیرامون برگزاری رویداد یک روزه رصما (روایت صبر و صداقت مادر ایرانی) در سخنانی روایت خوبی‌ها جهت امیدآفرینی در جامعه را رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد. 
سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست ابراز داشت: محور محتوایی سازمان تبلیغات اسلامی در طراحی برنامه‌ها روایت هویت مادری به عنوان عنصر هویت‌ساز در تقابل با نگاه منحط غرب به زن و جایگاه مادر است.  
وی تشکیل گروه‌های تخصصی تبلیغ دانش‌آموزی و اعزام مبلغین به مدارس استان جهت ایراد مباحث تربیت دینی و طرح پیوند مسجد، محله، مدرسه را از جمله محورهای این نشست عنوان کرد. 
حجت‌الاسلام صادق‌زاده در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری رویداد رصما (روایت صبر و صداقت مادر ایرانی) ویژه مدارس دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای کنگان بعد از آزمون‌های نوبت اول خبر داد و هدف از این رویداد را هویت‌بخشی به نقش و جایگاه مادر برای دانش‌آموزان دانست. 
گفتنی است، نشست مشترک محمود حقدوست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام صادق‌زاده معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر 6 دی 1402 پیرامون برگزاری رویداد یک روزه رصما (روایت صبر و صداقت مادر ایرانی) برگزار شد.

 
شناسه خبر : 13110
تاریخ : 1402/10/6 13:19:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/y9WVog
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #رصما #علوم و معارف اسلامی #کنگان #دریاکنار #تبلیغات اسلامی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.