آخرین اخبار
رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد
رکورد ملی جابجایی خودرو با ویلچر توسط ورزشکار معلول شهر مشکین دشت شکسته شد.

همزمان با روز شهدای ورزشکار، علی محبتی ورزشکار معلول مشکین دشت با حضور مسئولین کمیته ثبت رکورد ورزشی ایران، رکورد جابجایی خودرو با ویلچر را بیش از ۹ متر ارتقا داد و به نام خود ثبت کرد.

به گزارش دریاکنار،هادی رضایی رئیس کمیته ثبت رکورد ورزش ایران گفت: این رکورد در گذشته با متراژ ۳۰ متر و شصت سانتی متر توسط یکی از ورزشکار‌ان معلول ثبت شده‌ بود که با رکورد جدید علی محبتی این رکورد به بیش از ۳۹ متر و ۹۱ سانتی متر ارتقا یافت.

وی ادامه داد: اگر این رکورد جدید تا پایان سال ۱۴۰۳ شکسته نشود نام این ورزشکار در دومین کتاب ثبت رکورد‌های ایران نیز ثبت خواهد شد با توجه به وضعیت آمادگی جسمانی او پیشنهاد لازم در خصوص ثبت یک رکورد جهانی در گینس به این ورزشکار داده شده است.

علی محبتی پارارکوردار ورزشی گفت: بیش از ۱۴ سال است که در حال انجام فعالیت‌های ورزشی هستم و  رکورد‌های مختلف استانی و کشوری همچون طی کردن ۱۶۹۳ پله برج میلاد در مدت ۴۱ دقیقه و شکست اجسام سخت در مدت ۲ دقیقه را در کارنامه دارم.

شناسه خبر : 14943
تاریخ : 1403/2/2 13:00:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/emNVEF
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #ورزش #رکورد #مشکین دشت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.