آخرین اخبار
رییس شورای اسلامی استان بوشهر: از مسئولین استان و به خصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود مانع تضیع حق ورزش و جوانان بوشهری شوند هرچند مخالف حمایت از تیم پایتخت نیستیم اما به شرط اینکه از ورزش استان به همان اندازه حمایت شود
عبدالخالق برزگرزاده رییس شورای استان بوشهر : اقدام هلدینگ خلیج فارس در مشارکت مالکیت باشگاه استقلال در حالی که مردم این استان میزبان شایسته صنایع نفت و گاز هستند و به آنها بی توجهی می شود قابل پذیرش نیست.

وی افزود: آلایندگی و عوامل پیرامونی در صنایع جنوب استان بوشهر بر زندگی شهروندان تاثیرات مخرب زیادی بر جای گذاشته اما شاهد بی مهری صنایع پیرامونی در حق مردم هستیم که غیرمنصفانه است.

رییس شورای اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: این در حالی است که در استان های کرمان، اصفهان و یزد صنایع در راستای مسئولیت اجتماعی خود حمایت های بسیار خوبی در تمامی رشته های ورزشی دارند.

برزگرزاده ادامه داد: در این استان صنایع پتروشیمی که درآمدهای بسیار خوبی نیز دارند به ورزش و جوانان منطقه بی مهری کرده و مدت زیادی است حتی عوارض آلایندگی خود به موقع به شهرداری های استان پرداخت نکرده اند.

وی افزود: خبر خرید سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیح فارس باعث نارضایتی همه جوانان و ورزشکاران بوشهری شده و این اقدام تضییع آشکار حق جوانان این دیار است.

رییس شورای اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: بوشهر زمانی 2 تیم در لیگ برتر فوتبال ایران داشت و بازیکنانی مثل مهدی طارمی، محمد محبی و مهدی قائدی به سطح اول ایران معرفی کرده است اما امروز تیم‌های پارس جنوبی، شاهین بوشهر، شاهین بندر عامری، ایران جوان و سایر تیم های بوشهری در شرایط خوبی به سر نمی بردند.

وی ادامه داد: این شایسته مردم ورزش دوست این استان نیست که به تیم های ورزشی آن اعتنایی نشود اما تیمی از پایتخت حمایت شود.

رییس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: از مسئولین استان و به خصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود مانع تضیع حق ورزش و جوانان بوشهری شوند هرچند مخالف حمایت از تیم پایتخت نیستیم اما به شرط اینکه از ورزش استان به همان اندازه حمایت شود.

 
شناسه خبر : 14932
تاریخ : 1403/2/1 16:09:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JpvjLB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عبدالخالق برزگرزاده #شورای اسلامی #آلایندگی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.