گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
صدور و تحویل اسناد مالکیت؛
رییس کل دادگستری استان بوشهر از صدور وتحویل اسناد مالکیت ۱۳۳ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی استان بوشهر
در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اسناد مالکیت 133 هکتار از اراضی مالکیت شهرک های صنعتی استان بوشهر تحویل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گردید .

مهرانگیز در این مراسم با اشاره به شعار سال افزود: در راستای تحقق شعار سال جدید باید از ظرفیتهای مردمی نیز در رشد تولید بهره گرفت که به همین منظور صدور اسناد اراضی واحدهای صنعتی نقش بسزایی در افزایش ارزش افزوده، خرید و فروش وکاهش جعل و کلاهبرداری دارد.

مهرانگیز خاطرنشان کرد: حل مشکلات تولیدکنندگان در تامین وثیقه بانکی برای دریافت تسهیلات و امکان ترهین واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی واحدهای تولیدی و افزایش قدرت سرمایه در گردش و تثبیت و امنیت سرمایه گذاری از محاسن صدور اسناد تک برگی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی به شمار می رود.

رئیس شورای قضایی استان بوشهر با اشاره به تشکیل مستمر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر افزود : در ستاد اقتصاد مقاومتی مجموعه قضایی استان بوشهر پیگیری‌های خوبی در جهت ایجاد و تقویت هم‌افزایی میان ارکان و بخش‌های تاثیرگذار در حل مشکلات واحد‌های تولیدی صورت گرفت که نتایج قابل توجهی در پی داشت.

وی افزود: در ماه گذشته ستاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر برای حل مشکل یک واحد تولیدی ورود کرد و مشکل واردات ۵۰۰ دلاری یک شرکت تولید باتری حل شد. 

در ادامه بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: کمیته بررسی مسائل و مشکلات ثبتی استان، با ورود به مشکلات صدور اسناد مالکیت شهرک صنعتی دیر اختلافاتی که باعث شده بود 5 سال این اسناد صادر نگردد را بررسی و راهکارهای ارائه نموده و این اسناد صادر گردید .

وی اضافه کرد: از 20 شهرک صنعتی استان بوشهر 16 شهرک صنعتی در سطح استان به مساحت 5 هزار 442 هکتار سند مالکیت صادر گردیده و این آمادگی را داریم که در کمترین زمان ممکن بقیه اسناد مالکیت اراضی شهرک های صنعتی را صادر کنیم.

 

 

 

 

 

شناسه خبر : 15576
تاریخ : 1403/3/9 10:56:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zB5V0k
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهرانگیز #دادگستری #ثبت اسناد و املاک #شهرک صنعتی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.