گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورا : رنج بیماران ام اس بوشهری برای تهیه دارو
رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورا گفت دارو ام اس در داروخانه های بوشهر نایاب اما در داروخانه های شیراز موجود است و باعث نارضایتی شدید و رنج شهروندانی که گرفتار این بیماری هستند شده است .

حمیده خاتون هلال بحر در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا  با آرزوی موفقیت   برای مسئولین دانشگاه علوم‌پزشکی گفت گلایه ای که شهروندان دارند این است که برخی دارو های بیماری ام اس  در داروخانه های بوشهر نایاب است و بیماران برای خرید این دارو باید به شیراز مراجعه وهزینه بالایی برای تهیه این دارو متقبل شوند.
 که این باعث مشکلات زیادی برای بیماران و خانواده آنها شده است. وفرد مبتلا که استرس برایش سم است مرتب باید دراضطراب واسترس تهیه دارو باشد.
رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورا تصریح کرد چرا این دارو در شیراز موجود اما در داروخانه های بوشهر نایاب است و شهروندان ما برای تهیه این دارو باید  رنج زحمت سفر به استان دیگر بکشند .
هلال بحر  خاطر نشان کرد درخواست دارم  به این موضوع رسیدگی شودتا شهروندان ما مجبور به سفر به استان فارس برای تهیه دارو نشوند 
هلال بحر در پایان از اقدام صدا و سیمای مرکز بوشهر در برگزاری نشست جهاد  تبیین در آستانه هفته ولایت باحضور علمای اهل تسنن و شیعه تشکر و قدردانی نمود.

شناسه خبر : 2236
تاریخ : 1401/4/8 06:31:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6JLx7s
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورا #حمیده خاتون هلال بحر #بیماران ام اس #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • ملوک صدیق
    2 سال قبل

    ازاینکه درباره دارو ام اس پیکیری کردیدخیلی سپاسگزارم دخترمن که این بیماری روداره باتاخیریک ماهه داروپیدا کردیم الیته شیراز