آخرین اخبار
زادگاه شهید رئیسعلی دلواری، رکورد دار بیشترین مشارکت مردمی در استان بوشهر و کشور
بخشدار دلوار گفت با همت بلند مردم شریف بخش دلوار زادگاه شهید رئیسعلی دلواری، ۷۸ درصد از واجدین شرایط در پای صندوق های رای انتخابات شرکت کردند و رکورد بیشترین مشارکت را در سطح استان و کشور به نام خود به ثبت رسانیدند.

عبدالرضا عالی پور اظهار داشت: با همت بلند مردم شریف بخش دلوار زادگاه شهید رئیسعلی دلواری  که همیشه در صحنه های مختلف با نظام همراه بوده و پشتوانه انقلاب و نماد استکبار سازی بشمار می روند، با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بیشترین مشارکت  در انتخابات مجلس دوازدهم  را در سطح استان و کشور به نام خود به ثبت رسانیدند.
بخشدار دلوار ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم این بخش در پای صندوق های رای، افزود: جمعیت بخش دلوار حدود ۴۰ هزار نفر می باشد و تعداد واجدین شرایط  رای آن نیز ۲۳ هزار نفر بوده است که  ۱۸ هزار و ۶۸ نفر از مردم  با ۷۸ درصد مشارکت توانستند حماسه ای ماندگار را در تاریخ این بخش رقم زنند.
وی اضافه کرد: تعداد آراء ماخوذه بخش دلوار ۱۸۰۰۵ و آراء باطله نیز ۱۰۴۵ رای بوده است؛ همچنین آیت الله حسینی بوشهری با ۱۳ هزار و ۸۰۶ رای پیشتاز رقابت در بخش دلوار بوده است.
عالی پور، عنوان کرد: در بخش دلوار جلسات متعدد و تلاش های زیادی از سوی مسولین جهت حضور مردم در پای صندوق های رای و هر چه باشکوه و با کیفیت تر برگزار شدن انتخابات ۱۱ اسفندماه، انجام شده است که لازم می دانم از کلیه مسئولین اجرایی، انتظامی، امنیتی و همه دست اندرکاران و کسانی که به نوعی در انتخابات دخیل بوده و این حماسه را رقم زدند تشکر و قدردانی نمایم.

شناسه خبر : 14293
تاریخ : 1402/12/14 09:29:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QqjzNT
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بخشدار دلوار #عبدالرضا عالی پور #زادگاه #شهید رئیسعلی دلواری #مشارکت مردمی #انتخابات #رکورد #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.