آخرین اخبار
بازدید بخشدار و رئیس دادگاه دلوار از ساحل و موزه شهر دلوار
عبدالرضا عالی‌‍پور بخشدار دلوار: با پیگیرهای فرماندار تنگستان و عنایت ویژه استاندار محترم بوشهر با افزایش تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار، ساخت و بهسازی موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری تسریع و سال جاری نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی بخشداری دلوار،صبح امروز بخشدار و رئیس دادگاه عمومی بخش دلوار از ساحل منطقه نمونه گردشگری و موزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری بازدید نمودند.

در این بازدید ضمن گفتگو با مهمانان نوروزی و خسته نباشید و خدا قوت به نیروهای انتظامی و پاسداران و آمران به معروف و ناهیان از منکر ، نیروهای شهرداری و شبکه بهداشت و درمان ، عملکرد این نهادها نیز مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به فضای خوب و امنی که برای مسافران ایجاد شده است از این عزیزان تشکر نمودند.

 بخشدار دلوار در بازدید از موزه نیز به بازدید کنندکان منزل و موزه شهید شهید رئیسعلی دلواری گفت:با عنایت مسئولین استانی و شهرستان و بخش دلوار با توجه به فرسودگی منزل وموزه سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری با تخصیص اعتبار این بنای مقدس در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و بازدید از این بنا و موزه تاریخی از سرگرفته خواهد شد.

شناسه خبر : 14667
تاریخ : 1403/1/9 11:34:04
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/veT9gU
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #عبدالرضا عالی پور #بخشدار دلوار #بازدید #منطقه گردشگری #ساحل #موزه #شهید رئیسعلی دلواری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.