گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
زمان دقیق پرداخت مطالبات گندمکاران چه زمانی است؟
در این گزارش به جزییات قیمت و زمان پرداخت مطالبات گندم کاران پرداخته ایم و نظرات گندمکاران را درباره قیمت گندم می خوانیم.

به گزارش دریاکنار و نقل از صفحه اقتصاد: روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه عطاء الله هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندمکاران خبر داد قیمت گندم در شورای قیمت گذاری با برگزاری نشست در خصوص قیمت گذاری ۳۲ قلم محصول کشاورزی مشخص خواهد شد. 

روز پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه نیز سید سعید راد ، مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار داشت: پول گندمکاران تا به امروز بر اساس نرخ علی‌الحساب ۱۱.۵ هزار تومانی پرداخت شده است و مابقی مطالبات با تدارک بودجه سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌شود.این اخبار در حالی منتشر می شود که شش ماه از سال گذشته و همچنان نرخ پرداختی گندم به گندمکاران مشخص نشده و مطالبات آنها به صورت کامل پرداخت نشده است. براساس گزارشی که تجارت نیوز نوشته است، این چالش از زمانی شروع شد که دولت در اشتباهی عجیب و به اعتراف مسئولان دولتی، میزان اعتبارات لازم را برای خرید گندم به قیمت مصوب (۱۵ هزار تومان) به درستی محاسبه نکرد و در ادامه نیز، مجلس دوفوریت لایحه اصلاح بودجه را رد کرد. در نتیجه شرکت بازرگانی دولتی، تا کنون محصول 

کشاورزان را به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کرده و بارها برای تسویه ما به‌التفاوت ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی آن وعده داده است.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 10939
تاریخ : 1402/6/19 08:37:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ohtozx
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #گندمکاران #محصول کشاورزی #مطالبات #گندم

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.