آخرین اخبار
💢 زمینه توسعه انبارهای ذخیره کالاهای وارداتی در بندر بوشهر فراهم شود
مدیرکل گمرک بندر بوشهر با بیان اینکه جایگاه این بندر در ترخیص کالاهای اساسی نسبت به سایر بنادر جنوبی کشور پایین است گفت: لازم است زمینه توسعه انبارهای ذخیره و نگهداری کالای تجاری و اساسی در بندر بوشهر فراهم شود.

بهروز قره‌بیگی صبح امروز در آیین تجلیل از عملکرد ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر با بیان اینکه در سال‌های اخیر برای ارتقا جایگاه گمرک بوشهر اقدامات مهم و تاثیرگذاری انجام شده است اظهار داشت: همواره تلاش شده گمرک بوشهر به‌عنوان سازمان پاسخگو تبدیل شود و در این راستا خدمات‌رسانی شبانه‌روزی با استفاده از کارکنان گمرک به فعالان اقتصادی و بازرگانان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

ناظر گمرکات استان بوشهر از کسب رتبه برتر گمرک بوشهر برای 2 سال پیاپی در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر خبر داد و گفت: با ارائه خدمات مورد نظر به فعالان اقتصادی و پاسخگویی به مطالبات آنان، گمرک بوشهر در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر به‌عنوان سازمان برتر معرفی شده است.

مدیرکل گمرک بوشهر، تقویت جایگاه گمرک بوشهر را سبب تقویت تولید و اشتغال دانست و بیان کرد: گمرک و بندر بوشهر در ادوار مختلف تاریخی در 100 سال قبل همواره به‌عنوان دروازه و مرکز تجارت کشور بوده اما اکنون به سبب نابرابری و عدم توازن در توسعه زیرساخت‌ها در منطقه جنوب کشور متأسفانه جایگاه گذشته خود را از دست داده است.

قره‌بیگی با بیان اینکه در چند سال اخیر زیرساخت‌های مناسب بندری در استان بوشهر در حال شکل‌گیری است تصریح کرد: هم اکنون سهم بندر بوشهر در ترخیص کالاهای اساسی نسبت به سایر بنادر جنوبی کشور پایین است که انتظار می‌رود زمینه توسعه انبارهای ذخیره کالاهای وارداتی در بندر بوشهر فراهم شود.

شناسه خبر : 879
تاریخ : 1400/6/24 06:29:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/HFtpyH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.