گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش دلوار استان بوشهر با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه افتتاح شد
ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش دلوار استان بوشهر به متراژ ۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع و زیربنای ساختمان در حدود ۷۵۰ مترمربع با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه افتتاح شد.

مهدی مهرانگیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و امام زمان (عج)، توسعه زیرساخت‌های قضایی در خصوص دسترسی بهتر و آسان مردم به خدمات قضایی را مهم دانست و گفت: از تمامی کسانی که در جهت احداث این ساختمان تلاش کرده و پیگیری‌های لازم را در راستای عملیاتی شدن آن داشته اند و به خصوص از خانواده خیر شهید جمادی که زمین این ساختمان را با موقعیت و وضعیتی مناسب به دادگاه بخش دلوار اهدا کرده اند، قدر دانی می‌کنم.

وی افزود: ساختمان قدیم این دادگاه در شان مردم این بخش که به دیار رئیسعلی دلواری معروف است نبود و به همین منظور تصمیم به احداث این ساختمان گرفته شد تا امروز مردم بتوانند به نحو بهتر از امورات قضایی این دادگاه برخوردار شوند.

مهرانگیز گفت: محیط فیزیکی مناسب مراجع قضایی از جمله دارا بودن ساختمان مناسب جهت مراجعه و دسترسی بهتر حق مردم و ارباب رجوع است و باید رعایت شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با باین اینکه این ساختمان را متعلق به مردم است، گفت: این ساختمان قضایی با متراژ ۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع و زیربنای ساختمان در حدود ۷۵۰ مترمربع احداث شده است.

وی در ادامه به نسبت رسیدگی پرونده‌ها در این بخش اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت موجود یک دادرس به این دادگاه اضافه می‌شود.

شناسه خبر : 6092
تاریخ : 1401/12/14 16:47:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/smv6Y3
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #ساختمان #دادگاه #دلوار #مهدی مهرانگیز #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.