گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دشتی افتتاح شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: روز گذشته ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دشتی افتتاح شد و امروز نیز سالن تشریح در شهرستان کنگان به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با میزان گفت: در جریان سفر‌های رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، مسایل و مشکلات مردم استان مطرح و در راستای حل آن‌ها مصوباتی به تصویب رسید. یکی از مسایل مطرح شده نبود پزشکی قانونی در شهرستان دشتی بود که احداث ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان در دستورکار قرار گرفت و روز گذشته ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان افتتاح شد.  

وی افزود: جمعیت شهرستان دشتی حدود ۸۶ هزار نفر است که در گذشته مردم این شهرستان برای دریافت خدمات پزشکی قانونی باید مسافت حدود ۷۰ کیلومتری را طی کرده و به بوشهر مرکز استان مراجعه می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: همچنین امروز سالن تشریح پزشکی قانونی شهرستان کنگان افتتاح می‌شود. در گذشته مردم این شهرستان نیز برای دریافت خدمات به بوشهر مراجعه می‌کردند. با افتتاح این سالن به مردم ۴ شهرستان کنگان، دیر، عسلویه و جم ارائه خدمت می‌شود.

انتهای پیام/

شناسه خبر : 16928
تاریخ : 1403/6/20 07:30:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9L7tgm
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #قوه قضاییه #مهرانگیز

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.