گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سالمندان آسيب پذير و پرخطر در برنامه سلامت سالمندان به طور خاص مورد توجه قرار مي گيرند
کارشناس برنامه میانسالان وسالمندان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: اگرچه تمام سالمندان نيازمند مراقبت و توجه هستند اما در ميان آنان افرادي وجود دارند که از ديگران آسيب پذيرتر بوده و به توجه و مراقبت ويژه محتاج هستند که سالمندان آسيب پذير و پرخطر در برنامه سلامت سالمندان به طور خاص مورد توجه قرار مي‌گيرند.

معصومه ارمی درگفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اظهار داشت: در خصوص برنامه های حمایتی و مراقبتی از سالمندان بسیار پرخطر، شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با همکاري فرمانداري ، شهرداري، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامي ، سازمانهاي مردم نهاد ، موسسه هاي خيريه، کميته امداد، بهزيستي و هلال احمر به صورت فصلي کميته هاي راهبردي با محوريت ارتقا سلامت سالمندان برگزار می‌کنند که اميد است در کميته فصل سوم گامي نو در ارتقا سلامت سالمندان اين شهرستان برداشته شود.

وی افزود: در اين راستا با توجه به کميته راهبردي سلامت سالمندان برگزار شده در فصل دوم سال 1401 با حضور تعدادي از مسئولان اعضاي کميته که يکي از مصوبات آن حمايت از سالمندان بسيار پرخطر در خصوص تامين مکمل‌ها بود، بر اين اساس با همکاري موسسه خيريه المهدي و مهرآور کنگان جهت سالمندان مرکز نگهداري تارا و 13 نفر از سالمندان بسيار پرخطر شهرستان به مدت 4 ماه مکمل‌هاي (کلسيم دي، مولتي ويتامين ، ويتامين D3) خريداري شد.

کارشناس برنامه میانسالان و سالمندان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: اميد است تمام سالمندان بسيار پرخطر بي بضاعتي که تا پايان سال شناسايي مي شوند با همکاري ادارت ذکر شده تا حدودي از حمايت هاي معيشتي ،رفاهي ، اقتصادي و توانبخشي بهره مند شوند.

شناسه خبر : 4258
تاریخ : 1401/9/6 19:28:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/U8SbjO
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #معصومه ارمی #سالمندان #کارشناس #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.