آخرین اخبار
سرانه تخت بیمارستانی در استان بوشهر کمتر از میانگین کشوری است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: سرانه تخت بیمارستانی در استان بوشهر کمتر از میانگین کشوری است.

مهندس محمدهادی رستمیان در نشست هیئت‌رئیسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر از لحاظ تخت‌های بیمارستانی کمتر از نرم میانگین کشوری هستیم ولی در سایه تلاش‌های همه عزیزان بیمارستان ۱۸۰ تخت خوابی بوشهر، بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی برازجان، بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی شهرستان‌های جنوبی، مرکز بیماری‌های خاص در سفر رئیس‌جمهوری بودجه آن تخصیص‌یافته است.

وی تصریح کرد: بر خود لازم دانسته و می‌دانم از زحمات دکتر ملکی زاده و همکارانشان در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دلیل پیگیری‌های مستمر و بی‌وقفه‌ای که برای ارتقا حوزه سلامت استان بوشهر دارند تشکر و قدردانی کنم

مهندس رستمیان بابیان اینکه امیدواریم در پایان دولت سیزدهم سرانه تخت بیمارستانی در استان بوشهر بر اساس نرم میانگین کشوری کمبود خاصی نداشته باشیم افزود: بخش خصوصی در استان بوشهر نیز در حوزه بیمارستان سازی در حال تلاش و فعالیت است.

وی بابیان اینکه قدردان زحمات و تلاش‌های همه مدافعان سلامت هستم اضافه کرد: افتخار خود من این است که از خانواده بهداشت و درمان هستم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بابیان اینکه ریشه طبابت در تمدن اسلامی کشورمان خیلی قدیمی است گفت: از لحظه تولد تا مرگ همه انسان‌ها با حوزه بهداشت و درمان سروکار دارند و یک گستره خیلی بزرگ است.

وی افزود: مدافعان سلامت با یک عشق و علاقه خاصی در حال ارائه خدمات به مردم هستند و در این مسیر خستگی‌ناپذیر بوده و اوج رشادت این عزیزان در شیوع کرونا بر همگان آشکار شد.

نشست هیئت‌رئیسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور معاون عمرانی استانداری بوشهر برگزار شد.

در این نشست لوح تقدیری به‌پاس تلاش‌ها و همکاری‌های مهندس محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر به‌رسم یادبود و تشکر به وی اهدا شد.

شناسه خبر : 6281
تاریخ : 1401/12/25 14:30:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BYgvFm
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سرانه تخت بیمارستان #محمدهادی رستمیان #علوم پزشکی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.